Het is bijna zover - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Tinkel Jorissen - WaarBenJij.nu Het is bijna zover - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Tinkel Jorissen - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover

Blijf op de hoogte en volg Tinkel

25 November 2013 | Nederland, Tilburg

De laatste uurtje in het koude Tilburg tikken weg. Ik ben mijn moeder zijn in een wat rare bui. Allebei z'n misselijk gevoel. Alsof ik morgen ga trouwen en bang ben om flauw te vallen tijdens het ja woord. Of toch net 5 minuten daarvoor een leukere man ben tegen gekomen.

Ik wilde nog even iedereen bedanken voor alle brieven, kaartjes, kadotjes en wensen! Nu moet ik het zelf gaan doen.

XX


  • 25 November 2013 - 15:40

    Zusj:

    Komt helemaal goed zusjhn, vind het jammer dat ik niet ffkes op en neer gewipt ben voor je afscheids feestje maar ik haal je verdomme op! Ik ga daar staan op schiphol let maar op en dan gaan we een dik feestje vieren de Tinkel is back party en dan mag mama lekker baby zitten enzo! En dan neem jij allemaal spezende shit mee die je wel de grens mee terug over mag nemen en dan moet Lennie weer hachee maken en gaan we helemaal los enzo! Je weet zelluffff! Veel succes en sterkte met de lange vliegreis ik zou helemaal krankzinnig worden van het zo lang niet kunnen roken maar dan heb je ook wat he! Ik ben benieuwd waar je in een jaartje aan toe gaat komen want uhuh Aussie is groot he! Ik ben ook schijt zenuwachtig voor je, dus telepatish zit ik nu bij jou en mama Helma

    xxxxxxx Zuschn

  • 25 November 2013 - 15:46

    Mamma:

    Off you go! Nog lekker uit eten vanavond als we een hap door onze keel krijgen.

    Ik hou van je x

  • 25 November 2013 - 16:28

    Henk Van Mierlo:

    Ik wordt nu toch ook wel een beetje zenuwachtig voor jou, ben echt heel benieuwd! Ik kan je vooral zeggen dat zo'n reis iets is wat je de rest van je leven bijblijft. Dus als het in het begin even niet meevalt: hou vol en probeer iets leuks te doen :-)

  • 25 November 2013 - 16:40

    Yvonne:

    Hey Tinkel!
    Ik wil je via deze weg heel veel succes, plezier en geluk wensen voor je ontzettend gave reis die je gaat maken. Je bent een topper en gaat het daar zeker weten redden. Geniet en maak er iets onvergetelijks van! X Yvonne

  • 25 November 2013 - 17:00

    Jolein :

    Ik wil ook !!!! :-)

  • 25 November 2013 - 17:24

    Jos:

    jeeeeeeh

  • 25 November 2013 - 17:32

    Toos:

    Hoi meissie.
    Lekker uit eten vanavond samen met mama. Ik wens je veel spannende dingen toe,een aantal hindernissen om te overwinnen en vooral veel reisplezier. Gaat je vast wel lukken allemaal. Een onvergetelijke ervaring gaat het worden.
    Gr. Toos

  • 25 November 2013 - 19:07

    Linda:

    He tinkel,
    Eerst wil ik je zeggen hoe ontzettend trots ik op je ben dat je dit grote avontuur aangaat, ontzettend stoer.
    Geniet ervan en ik zal je op de voet volgen.
    Dikke dikke kus, linda

  • 25 November 2013 - 23:29

    Theo:

    Gas erop ik heb alle vertrouwen in jou en in je reis en jij kunt het dus ga genieten en ervaren van een schitterende reis en ontdekkingstocht van je leven.❤️

  • 26 November 2013 - 10:42

    Lies:

    Heel veel succes maar nog meer plezier gewenst. Just keep in mind when shit hits the fan LIFE IS JUST S PANCAKE. Goeie reis meisie! Dike kus Lies

  • 26 November 2013 - 10:59

    Tinkel:

    Hoi Tinkel, te gek en wat stoer! Geniet van deze enorme levens ervaring die je áltijd bij zal blijven. Ik ga je volgen!
    Voor vanavond eet smakelijk, voor morgen veel sterkte met het afscheid...ooohhhh wat moeilijk.
    Geniet van de reis, geniet van het leven!
    Liefs Tink

  • 26 November 2013 - 15:46

    Helma:

    Het afscheid viel zwaar, wat een zenuw gedoe. Gelukkig een hoop huilende ouders om ons heen. Zo dat wij niet de enige zijn die staan te huilen.

    Mijn kleine meisje. Ik wens je alle goeds. Ik vind het zo knap van je dat je ondanks dat je het zo eng vind het toch aangaat. Dit is al de eerste ENORME stap naar het overwinnen van je angst en dit heb je al vanuit je eigen kracht gedaan.

    Love you very very much

  • 26 November 2013 - 19:18

    Cristel:

    He Tinkel,

    Je bent inmiddels vertrokken. Als ik zag, hoorde en lees hoeveel spanning je erover had en hoe moeilijk het afscheid was op schiphol, vind ik het echt supergoed dat je toch dat vliegtuig in bent gestapt. Goede beslissing!!! Ik weet zeker dat je er geen spijt van zult krijgen en heb er alle vertrouwen in dat je het kunt en dat je het leuk gaat hebben. En als je het moeilijk hebt, laat de doemgedachtes dan niet toe, he. Probeer weer het positieve te zoeken. Na een moeilijk moment komen altijd weer vele leuke momenten en ontmoetingen.
    Maak er een mooie reis van en ik ga je zeker volgen via je bloq.

    Liefs, Cristel

  • 27 November 2013 - 18:38

    Mamma:

    Tinkel vliegt nu boven de Filipijnen nog 6 uur en 35 min te gaan en nog 5.577 kilometers en dan landt ze in Sydney om 11.10 lokale tijd. Het tijdverschil met Sydney is + 11.00

  • 29 November 2013 - 13:13

    Hester:

    Tinkel
    Meid geweldig wat je doet.
    Geniet ervan en ik volg je verslagen
    Xx

  • 30 November 2013 - 10:12

    Bep:

    Hoi Tinkel,
    via FB kwam ik er achter wat je gaat doen. STOER hoor. Trouwens je vader ook. Heel heel veel succes en geniet er van.
    Groeten van Tante Bep

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tinkel

Actief sinds 25 Nov. 2013
Verslag gelezen: 781
Totaal aantal bezoekers 10709

Voorgaande reizen:

26 November 2013 - 26 November 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: