Zoals elke dag.. - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Tinkel Jorissen - WaarBenJij.nu Zoals elke dag.. - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Tinkel Jorissen - WaarBenJij.nu

Zoals elke dag..

Blijf op de hoogte en volg Tinkel

20 December 2013 | Australië, Byron Bay

Elke ochtend wordt ik wakker met de vraag wat ik moet gaan doen die dag. Ik merk dan dat me dat lichtelijk opjaagt. Maar mee als ik opsta en mijn ogen open doe is dat gevoel weer weg. De deur van mijn kamer waait langzaam open en dan zie ik weer het geweldige zwembad, goed getrainde mensen die aan het volleyballen zijn en een aantal hippie die op trommels aan het spelen zijn. Na een heerlijk ontbijt in onze eigen hippie bar maak ik een duik in het zwembad en plof ik neer in de hangmat met mijn harry potter boek. Na een uur of 3 in de hangmat besluit ik eens iets andere te gaan doen. Ik pak het shuttle busje naar de stad opweg naar de bottleshop (de drankwinkel). Zoals elke dag groet ik de leuke jonge man in de bottle shop die tegenwoordig bij het weggaan zegt, See ya tomorrow. Nog wat gezonde boodschapjes, want dat doen ze hier en, tja, dan is het alweer tijd voor bier. Na een douche en wat make-up loop ik naar het tipi kamp waar ik meer verblijf dan ik mijn eigen kamer. Oh wat gaat het hier toch goed.

Een paar dagen terug was er hier 's avond een talenten wedstrijd. Allemaal mooie mensen die muziek maken met hun hart. Na een paar nummers kwam cockatoo paul op met zijn eenmans band. Digaridoo, mondharmonica, drums en zang. Het was een soort ierse rock goa, echt prachtig. Het nummer hete I'm traveling on. Op dat moment realiseerde ik me waar ik was. Keek om me heen, zag 200 lachende mensen, in bomen, op de grond, overal. Prachtige muziek waar mensen vrolijk op dansten. Maar wat ik me nog meer realiseerde is waar ik ben met mijn leven. Ik voelde me zo warm en gelukkig en op mijn plek. Ik kon de tranen niet meer binnen houden en het uitgebreid zitten huilen. Maar niemand die dat erg of raar vond. Kreeg wat knuffels van mensen en ben uiteindelijk mee gaan dansen. het klinkt waarschijnlijk allemaal heel zwevend, en dat is het ook! Feel good, live life and be happy..

XXX

  • 20 December 2013 - 07:34

    Cristel:

    Zit hier aan het ontbijt je verslagje te lezen. Wat een mooi verhaal.
    Houdt dat gevoel vast.
    Cristel

  • 20 December 2013 - 11:06

    Mamma:

    Het ontroerd mij ook dat je geluk voelt!
    En Party Hartie my love.


  • 20 December 2013 - 18:28

    Henk Jr:

    Fijn dat je je op je plek voelt. Dat is toch belangrijk, volhouden!

  • 20 December 2013 - 21:33

    Toos:

    Hoi hoi. Wat goed dat je gemerkt hebt dat je ook vanuit een positief en fijn gevoel tranen met tuiten kunt huilen. Geniet maar heel veel van de plek waar je nu bent. Lijkt me een erg mooie plek.
    Liefs

  • 21 December 2013 - 16:46

    Annie:

    wat fijn voor je Tinkel dat je je zo ver van je veilige plek gelukkig kan voelen. liefs


  • 21 December 2013 - 18:00

    Sue:

    Yolo you only live once Yolo
    WhoopWhoop

    xx

  • 22 December 2013 - 20:58

    Waldo:

    He lieverd, Wat heerlijk om te lezen dat het goed met je gaat, en dat je z'on zinvolle dagbesteding hebt gevonden ( haha) Lekker genieten en de dag laten komen zoals ie komt. Goed bezig!!!
    Ik ben inmiddels weer heels huid thuis en gloei nog na van alle mooie ervaringen.
    Begin zo meteen aan het pappa schrijft boek. erg leuk.
    Ik ga een nieuwe computer kopen , laat er dan meteen skype opzetten.
    Dikke kus lief , have fun xxxx

  • 23 December 2013 - 17:03

    Monique Thijs:

    hoi Tinkel klinkt goed daar Ik wens je hele fijne en bijzondere feestdagen xxx

  • 25 December 2013 - 13:03

    Sue:

    hohoho vrolijk kerstfeest

    al het goede voor jou
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tinkel

Actief sinds 25 Nov. 2013
Verslag gelezen: 475
Totaal aantal bezoekers 10701

Voorgaande reizen:

26 November 2013 - 26 November 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: