Back home.. - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Tinkel Jorissen - WaarBenJij.nu Back home.. - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Tinkel Jorissen - WaarBenJij.nu

Back home..

Blijf op de hoogte en volg Tinkel

05 Januari 2014 | Australië, Byron Bay

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik heb geschreven. En wat is er weer veel gebeurt. Vanuit byron terug naar Manly om daar weer dave, arn en sophie te gaan zien. Het hostel viel me erg tegen. Het was eigenlijk niet eens een hostel, meer een familie plek en erg klein. Na 10 uur stil zijn was moeilijk met alle nieuwjaars spanning. We hebben besloten na veel wikken en wegen om niet naar het vuurwerk te gaan. De regels zijn erg streng als het gaat om alcohol en er komen 2 miljoen mensen opaf. Dus we zijn naar bondi beach gegaan met als hoofdact skrillex!! <3 Het begin van de dag was even lastig. Ik ben natuurlijk al een hele tijd niet meer alleen geweest en dan begon me op te breken (en nog wel een beetje) ik kreeg de grootste add aanval ever. Ik heb mezelf even volledig afgesloten en de tranen laten gaan.

Na wat eten en rust ging het al een stuk beter. Op het strand hoorde ik de muziek en de gezelligheid en als een blad aan een boom draaide ik weer om. Wat was dat gaaf en mooi en prachtig. Echt weer z'n moment dat ik mijn geluk niet op kon. Iedereen omarmde elkaar en we hadden allemaal nergens anders willen zijn met niemand anders.

Nog wat daagjes in manly en toen met z'n 5e in de auto naar spot x. hier zijn we 2 dagen gebleven en hebben we Carlijn afgezet. Re-united met wat andere mensen. Echt weer super gezellig op de slaapplek na. In een tentje, dat wel, van ongeveer 150 cm lang, met z'n 2e wat echt niet ging zonder matras op de kiezels, pfff. Maargoed, de rest was super! fantastisch strand, leuke mensen en mannen in jurken, wat wil je nog meer?

Nu in Byron, back home, zo voelt het echt. Vanavond afgesproken met Marielle en een vriendin.
Morgen uitpakken en overmorgen werk zoeken!!!
Heb geen zin meer om te typen, ik ga feest vieren whoooo!!

xxx

  • 05 Januari 2014 - 10:57

    Theo V. Broekhoven:

    ( Voor mij ) goeie morgen Tinkel vanuit het zonnige Tilburg . Heerlijk om weer wat te lezen hoe het met je gaat en op de foto's ook te zien. Ik zou willen dat ik ook eventjes in aussie was lijkt mij een echt prachtig land maar de hoofdzaak is om jou eventjes te zien. Dus ben ik van plan als de knaken het toe laten om ook naar aussie te komen.wanneer ???? Ik ga mijn best doen

  • 05 Januari 2014 - 11:21

    Mamma:

    Het vuurwerk was wel gaaf, ik heb het op internet gezien. Het leek alsof er door particulieren geen vuurwerk werd afgestookt alleen door de gemeente. Goed idee met betrekking tot overlast en vervuiling.
    Ik kan me wel voorstellen dat je het net "iets" te druk vond om naar het vuurwerk in Sydney te gaan.

    Goed om te lezen dat je ook weer snel hersteld na wat rust en een maaltijd.
    Ben heel benieuwd naar wat voor baantje je gaat vinden, hopelijk in het rock café want dat wil je graag.
    Ga ervoor meid, niks te verliezen.
    X

  • 05 Januari 2014 - 11:23

    Pappa:

    Hallooooo lieverd,

    Fijn om iets van je te lezen en daardoor weten hoe het met je gaat.
    Ik heb het idee dat je een beetje in een achtbaantje zit op dit moment.
    Of komt het misschien omdat je werk moet gaan zoeken?
    De foto's op FB zijn fantastisch en je ziet er gelukkig en mooi uit.
    Gisteren heb ik een zware ''ik mis mijn Tinkeltje '' dag gehad en de traantjes lekker laten lopen.
    Wat zijn we toch lekkere jankers zo nu en dan.
    Je doet het goed lieverd, ben trots op je.

    Liefs en een hele dikke knuffel Pappa xxxx

  • 05 Januari 2014 - 11:45

    Janine Van Seeters:

    Hee Tinkel!
    Ik geniet steeds weer van je verslagen en dit is er weer zo eentje. Op de foto's zie ik dat je het zo naar je zin hebt en je ziet er fantastisch uit! Het is natuurlijk soms echt op jezelf aangewezen zijn, maar er zijn ook veel mensen die je ontmoet en waar je je goed bij voelt, koester dat in je reis naar de volgende bestemming.
    We missen je allemaal, maar gunnen je zo dit mooie avontuur! Geniet.
    Dikke kus.

  • 05 Januari 2014 - 14:12

    Nichtrijder:

    Hallo Lieverd,

    Wat fijn om te lezen dat het allemaal goed met je gaat. Wat zie je er gelukkig uit op je foto's je straalt ik zou willen dat ik er bij kon zijn om het met mijn eigen ogen te kunnen zien. je straalt. Wat een oud en nieuw. ik ben maar begonnen met een schriftje bijhouden want er gebeurt allemaal zo veel wat ik eigenlijk met jou zou moeten delen.... Wat mis ik die rotkop van je. zelfs je stinkscheten..... Ik spreek je snel. Ik hou van je!

  • 05 Januari 2014 - 20:49

    Oma:

    wojooooo ja gezellig feesten. wij hebben het ook naar ons zin gehad vandaag we,henk cristel helma en ik zijn naar de sauna geweest was heerlijk, sukses met het werk zoeken, ik zie hier dat het verrekte heet is daar, veel liefs xxxxxxx

  • 09 Januari 2014 - 20:30

    Toos:

    Dag meissie.
    Ik wil je eerst nog even een uitdagend 2014 wensen. Ik heb weer genoten van je reisverslag. Het is leuk om je zo te kunnen volgen met al je belevenissen,hoogte- en dieptepunten.
    Ik ben heel benieuwd wat voor baantje je gaat vinden en hoe het dan is om daar te gaan werken. Ik wens je alle goeds.
    Veel liefs Toos

  • 15 Januari 2014 - 08:08

    Sue:

    goeie neue jaar
    fijn om te lezen jouw verslag
    wish you all the best
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tinkel

Actief sinds 25 Nov. 2013
Verslag gelezen: 440
Totaal aantal bezoekers 10612

Voorgaande reizen:

26 November 2013 - 26 November 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: